Turpinām izzināt Vidzemes iespējas



Šī gada 19. maijā Ilūkstes Sadraudzības vidusskolas 5. – 9. klašu ekskursantu grupa kopā ar skolotājām: Jolantu Ščerbakovu un Zinaīdu Ķederi devās mācību ekskursijā uz Siguldu, lai baudītu pavasarīgās dabas neatkārtojamo skaistumu, ielūkotos Turaidas pils vēstures lappusēs, uzzinātu par mūsu slaveno bobslejistu treniņu īpatnībām Siguldas bobsleja trasē, kā arī pārbaudītu savu veiklību, izturību un drosmi Tarzāna trasē.

Atpakaļceļā, ieklausoties skolēnu jūsmīgajās atziņās, tika konstatēts, ka

  • tā ir īpaša diena manā dzīvē, jo viss bija interesants (Gabriella),
  • es ieguvu priekšstatu par Siguldas reljefa neatkārtojamo skaistumu un pārliecinājos, ka pilsēta ir viens no tūrisma centriem Latvijā, jo dzirdēju vismaz 7 valodas (Anastasija),
  • ļoti savdabīgas izjūtas mani pārņēma Turaidas pilī; likās, ka es pieskaros senatnei (Alīna),
  • tagad es varu izprast mūsu skeletonistu, bobslejistu, kamaniņu braucēju panākumu būtību, manuprāt, trase ir lieliska (Aleksejs, noskrienot vienu no trases posmiem),
  • te viss ir kā ārzemju filmās (Viktorija pēc izkāpšanas no pacēlāja),
  • es neticēju sev, ka vispār noturēšos uz trosēm Tarzāna trasē, bet izgāju 2 pārbaudījumu posmus un nobraucu brīvā lidojumā 200 metrus – tas ir brīnums (Milana),
  • es ļoti vēlos atgriezties Siguldā vēlreiz šoruden (Arīna).

 Ekskursijas organizētāja: latviešu valodas un
literatūras skolotāja Zinaīda Ķedere.