Darbs dara darītāju


Korupcijas novēršanas un Apkarošanas Birojs izsludināja radošo darbu konkursu “Esmu pret korupciju”. Tā mērķis bija aktualizēt ētikas, godīguma un taisnīguma vērtības jauniešu vidū. Iesniegtos darbus vērtēja speciāla komisija, kuras sastāvā bija piecas biroja amatpersonas.
Es biju ļoti pārsteigta, kad izvēlējas manu darbu,  atzīstot par otro labāko republikā. Esmu ļoti pateicīga, ka man par konkursu paziņoja skolas direktore Alita Kudiņa un klases  audzinātāja Irina Malāne.
Sākumā man bija ļoti grūti izdomāt, kā izskatīsies darbs, bet intensīvi domājot, ideja radās it kā pati no sevis.
Kas cieš no korupcijas? Manuprāt, tie ir bērni, tāpēc es centos izveidot drūmu un nedaudz atbaidošu ainu, kas palīdzētu vecākiem saprast, ka bērni ir mūsu nākotne un korupcija ir slikta un bīstama lieta.
Es negribēju to veidot kā tradicionālu darbu, jo bija iespēja iesniegt arī digitālo variantu, tāpēc man bija vajadzīgas zināšanas un prasmes darbā ar datoru, kā arī informātikas skolotājas Romualdas Leizānes palīdzība, strādājot ar attēlu redaktoru. Iegūtās prasmes noteikti izmantošu arī turpmāk.
Paldies visiem, kas palīdzēja un bija lieli līdzjutēji. Esiet radoši un čakli, lai sasniegtu savu mērķi!

11. klases skolniece Annemarija Jelinska